Dank je wel, U krijg zo snel mogelijk antwoord!
Overige vragen
> Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Overige vragen
Gemiddeld krijgt u binnen 1 werkdag antwoord op uw mail. Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen en onze vakanties.
> Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Overige vragen
Nee, U kunt per email contact met ons op nemen.
Gebruik hiervoor het formulier op de site "Contact"
Ruilen & retourneren
> Retourneren en ruilen beleid
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Ruilen & retourneren
Indien (een deel van) de bestelling onverhoopt niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@wisselringen.nl en vermeld in de e-mail het volgende: – naam – ordernummer – product – reden van retour.
Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een RMA bevestiging per e-mail.
Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar het adres wat je per mail krijgt.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 werkdagen het betaalde bedrag van de geretourneerde artikelen terug. Bij niet juiste retours worden administratie kosten a €3,95 afgehouden. Retourzendingen die niet voldoen aan onze eisen kunnen niet worden afgehandeld. U bent wettelijk verplicht zorg te dragen voor een juiste aankomst bij ons, wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies in het verzendproces naar ons.
Ruilen
Als de maat of kleur van het artikel dat u besteld heeft niet naar wens is, dan kunt u dit altijd binnen 14 dagen na ontvangst ruilen (mits voorradig). De verzendkosten hiervan zijn voor rekening van de klant. De aanvraag dient altijd vooraf via e-mail (info@wisselringen.nl) kenbaar gemaakt te worden. Zodra uw aanvraag door ons bevestigd is ontvangt u een RMA document en kunt u de artikelen aan ons retour zenden.
Let op: De artikelen dienen, ongebruik, ongedragen, heel, met kaartje eraan en ongewassen te zijn. Maatwerk (custom items), personalisatie producten en sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Retouren kan enkel mét RMA-nummer. Ontvangen wij een retour zonder RMA-nummer, kunnen wij deze niet verder verwerken.
RMA PDF print deze uit en doe deze bij te terug te sturen artikelen.
> Oorbellen kunnen niet geruild worden.
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Ruilen & retourneren
In verband met hygiëne kunnen oorbellen helaas niet geruild worden.
> RMA print de PDF uit en insluiten bij u retourzending
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Ruilen & retourneren
RMA PDF print deze uit en doe deze bij te terug te sturen artikelen.
Zonder deze PDF kunnen artikelen niet retour worden genomen.
En zal u pakket retour gezonden worden op uw kosten.
> Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Ruilen & retourneren
Voor terugzenden geldt ons retourneren en ruilen beleid. Retouren is niet mogelijk voor voor oorbellen en producten die voor u besteld zijn.
> Hoe kan ik online een artikel ruilen en/of retourneren?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Ruilen & retourneren
Indien u een artikel wenst te ruilen of retourneren, kunt u ons een e-mail sturen. Meer informatie hierover vindt u bij ruilen & retourneren. Zie ook ons Retourneren en Ruilen beleid.
Verzending & levering
> Kan ik mijn order ook bij jullie afhalen?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Verzending & levering
Ja, dit is mogelijk. Dit kan in Nieuwegein. U krijgt bericht als de order voor u klaar ligt.
> Welke bezorgopties zijn er?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Verzending & levering
Dat er online staat dat een product op voorraad is, betekent artikel aanwezig is. Voor de producten die voorradig zijn, worden over het algemeen de zelfde dag verstuurd. ( dit geld voor order besteld en betaald voor 15.00 uur op werkdagen) U kunt zelf kiezen op welke locatie het pakket bezorgd moet worden. Dit kan op ieder adres in Nederland. wisselringen is niet verantwoordelijk voor het controleren of het opgegeven adres juist is
> Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Verzending & levering
Wisselringen levert gemiddeld binnen 1 tot 2 werkdagen na betaling, waarin uw producten ook zorgvuldig worden verpakt. Wanneer u een pre-order bestelt, wordt deze verzonden nadat deze beschikbaar is. En wanneer je bestelt tijdens een van onze vakanties gaat de werkweek pas in de dag nadat wij terug zijn van vakantie.
Dat er online staat dat een product op voorraad is, betekent dat het artikel aanwezig is. Voor de producten die voorradig zijn, worden over het algemeen de zelfde dag verstuurd. ( dit geld voor order besteld en betaald voor 15.00 uur op werkdagen)
> Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Verzending & levering
Onze website is zo ingericht dat u keuzes hebt per verzenden. Kunnen uw producten door de brievenbus, dan heeft u keuze uit een poststuk, brievenbuspakketje en uiteraard een pakket. Kosten hiervan worden automatisch berekend en onze regelgeving staat omschreven in de algemene voorwaarden met betrekking tot verzekeren van uw verzending vanuit ons.
Betalingen
> Welke betaalmethoden zijn er?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Betalingen
U kunt betalen met iDeal, Mister Cash, SOFORT, Paypal en per overboeking van uw bank. Kiest u ervoor om uw producten zelf af te halen, dan is er ook de mogelijkheid om op locatie te pinnen of contant te betalen.
Bestelproces
> Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Bestelproces
Als u een kortingscode van Wisselringen heeft ontvangen, kunt u deze gebruiken bij een volgende bestelling. U kunt de kortingscode invoeren in de ‘winkelwagen’ bij het ‘afrekenen’.
> Hoe plaats ik online een bestelling?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Bestelproces
U kunt een bestelling plaatsen op onze website. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op ‘winkelwagen’ om de bestelling te plaatsen. De gekozen producten en prijs staan hier aangegeven. Ook kunt u hier de bestelling wijzigen of annuleren. Indien u verder wilt gaan met bestellen, drukt u op ‘winke;wagen icoon’.
Zodra u de bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wanneer we de bestelling verzenden, krijgt u hier ook een e-mail over. Indien u kiest voor verzending met track & trace ontvangt u van onze verzender een mail met de code hiervan zodra uw pakket klaar staat voor verzending. U kunt uw pakketje volgen via de link in uw e-mail die verwijst naar de track & trace van de vervoerder.
Hoe maak ik een account aan?
> Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?
> Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam kwijt, kunt u me helpen?
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Hoe maak ik een account aan?
Klik op de link ‘wachtwoord vergeten?’ We sturen u dan een e-mail met informatie over hoe u uw wachtwoord en/of gebruikersnaam opnieuw kunt instellen.
> Account aanmaken
Geplaatst: jul 8, 2016
in
Hoe maak ik een account aan?
U kunt zich via Mijn account bovenin de website, boven de winkelwagen, aanmelden of een account aanmaken. Indien u al een account heeft, vindt u hier een overzicht van de recent geplaatste orders en uw accountgegevens. Als u in uw accountmenu op Mijn bestellingen klikt, ziet u een overzicht van alle geplaatste orders en hebt u de mogelijkheid om orders te bekijken